כל מה שאתם צריכים לדעת על MRI פרטי

גיניקולוגיה ורפואת נשים זה לא משחק! בחרי נכון –
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים!

בדיקת MRI היא אחת מהבדיקות החשובות ביותר שאותה תצטרכו לעשות. עם זאת במציאות של היום התורים לבדיקה מהסוג הזה בקופות החולים ארוכים מאוד. מה שאומר שיהיה עליכם להמתין שבועות ארוכים עד אשר תוכלו לבצע את הבדיקה עצמה. הפתרון הוא לגשת לעשות בדיקת MRI פרטית, במכון שמתמחה בבדיקות מהסוג הזה. מבחינת היעילות של הבדיקה היא תהיה בדיוק אותו הדבר, אך כמובן שיש דברים שונים. במאמר הבא תוכלו לשמוע על MRI פרטי – מחירים ואיפה לעשות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

 

מתי צריך לעשות בדיקת MRI?

ההחלטה לעשות בדיקת MRI היא לרוב החלטה של הרופא שחושב כי ישנה סיבה מוצדקת. הבדיקה הזאת נועדה כדי לבחון את המצב של האיברים הפנימיים, מה שלא ניתן לראות מעל לפני השטח. הבדיקה הזאת דומה מאוד לבדיקת CT וכל מיני בדיקות סקירה מהסוג הזה. את הבדיקה לא צריך לעשות באופן תדיר כדי לתפוס את הבעיות השונות בזמן. לרוב כאשר המטופל מתלונן על כאבים או על בעיות שונות ניתן יהיה להפנות אותו לבדיקה. אף אחד לא מבצע בדיקות מהסוג הזה מבלי שתהיה לכך סיבה אמיתית.

 

למה לעשות בדיקת MRI פרטית?

הסיבה המרכזית לעשות בדיקת MRI פרטית היא הרצון לחסוך את התורים הארוכים. הרי ההמתנה הארוכה לתור עלולה להיות קריטית במקרה שבו תרצו לקבל תשובות. עד שתעשו את הבדיקה, יכול להיות שהמצב יחמיר הרבה מעבר למצבו היום. לכן יש כאלה שלא מוכנים לקחת סיכונים בהקשר הזה, והם ניגשים לעשות בדיקת MRI באופן פרטי. התורים הרבה יותר מהירים, מה שיאפשר לכם לעשות את הבדיקה ללא המתנה ארוכה. תוך מספר ימים יהיה לכם תור לבדיקה שתוכלו לעשות אותה מתי שיהיה הכי נוח בשבילכם.

 

כמה עולה MRI באופן פרטי?

לכל מכון שמבצע בדיקת MRI פרטית יש את היכולת לקבוע את הסכום שאותו הוא דורש. עם זאת אנו יכולים לאות סוג של התאמה במחירים בין המקומות השונים שעושים את הבדיקה. עם זאת יהיה עליכם לדעת כי אתם משלמים מחיר הוגן שלא יכניס אתכם לצרות. אז כמה יעלה לכם לעשות MRI פרטי? המחיר יכול לנוע בין 2500 ש"ח עד 7500 ש"ח כאשר לכל מכון יש את התעריף שלו. חשוב שתבחנו את התעריף מראש על מנת שלא תסבכו את עצמכם עם הוצאות גבוהות.

 

איפה מומלץ לעשות MRI פרטי?

מכיוון שמדובר על מכון פרטי יהיה עליכם לבחון אותו היטב. אנו מציעים לכם להקשיב להמלצות של מטופלים אחרים שכבר עברו בדיקות MRI במכונים מסוימים. אותם אנשים יכולים להמליץ על מכונים שונים שבהם הם עברו את הבדיקה. מצד שני אותם אנשים יכולים גם שלא להמליץ על חלק מהמכונים. רצוי שתלכו למקום מוכר, כזה שלא יעמיד אתכם בסיטואציות לא נעימות. תוכלו אפילו להתייעץ עם הרופא שלכם טרם בחירת מכון מסוים. הכי חשוב שלא תעשו את הבדיקה במקום שאתם לא כל כך סגורים לגבי המקצועיות שלו. בדיקת MRI חייבת להיות מקצועית כדי שיהיה אפשר לפענח אותה כמו שצריך.

קרדיט תמונה: freepik
דלקת חצוצרות
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים

המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים מתמחה במתן מידע בתחום גיניקולוגיה ורפואת נשים כל מה שרציתם לדעת על גיניקולוגיה ורפואת נשים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: