ביטוח נסיעות לחול בהריון, כל מה שחשוב שתדעי

גיניקולוגיה ורפואת נשים זה לא משחק! בחרי נכון –
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים!

לקראת כל טיסה לחו"ל נרצה להצטייד בביטוח נסיעות אשר יכסה אותנו עבור הוצאות רפואיות שונות במהלך כל זמן השהייה מחוץ לישראל, ובמצבים מסוימים החשיבות של רכישת ביטוח שכזה גדולה שבעתיים. כך במקרה של נשים בהריון – מצב עדין ו"חריג" מבחינה בריאותית אשר מצריך היערכות מיוחדת וזהירות יתר. עד מתי נשים הרות יכולות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל? מהם התנאים וההגבלות על פוליסת ביטוח שכזו ומה היא מכסה, כל מה שחשוב שתדעי לפני הנסיעה לחו"ל.

כיסוי מלא עבור נשים בהריון, תחת תנאים ומגבלות מסוימות

ניתן כמובן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון, ואין דבר חשוב מכיסוי שכזה בעת ההכנות לטיסה לחו"ל – במידה ומשהו משתבש במהלך הטיסה או השהייה בחו"ל, ואפילו אם נצרכות רק בדיקות מסוימות על מנת להבטיח כי הכל בסדר, העלויות של הבדיקות ו/או הטיפולים הרפואיים עלולות להאמיר במהירות ולהגיע לסכומים שכלל איננו מדמיינות לעצמנו. במיוחד במדינות מערביות בהן שירותי הבריאות לזרים הם יקרים מאוד, דוגמת ארצות הברית, קנדה ורבות ממדינות אירופה, כדאי מאוד שתהיי מכוסה עם ביטוח נסיעות טוב ומקיף על מנת להסיר מעצמך דאגות בנוגע למימון ההליכים הרפואיים הנדרשים.

ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבה נשים בהריון יעניק כיסוי מלא להוצאות רפואיות לאם ולעובר למקרה רפואי בחו"ל עד שבוע 32 , חברות הביטוח אינן מבטחות נשים אשר שוהות בחו"ל לאחר שעברו את השבוע ה 32 להריון, לפחות לא בכל הנוגע לכיסויים הקשורים ללידה או להריון עצמו לא ניתן לרכוש ביטוח נסיעות בהריון שבוע 33 או שבוע 34, הגבלות נוספות קשורות לגילה של האישה ולמשך השהיה בחו"ל– מרבית חברות הביטוח אינן מסכימות לבטח נשים הרות בנות פחות מ 18, או בגילאים שמעל ל 42 (בחברות מסוימות ניתן למצוא כיסויים אפשריים גם עבור נשים עד גיל 46, אך יש לבדוק זאת באופן ספציפי) ורוב החברות מגבילות את תקופת הביטוח ל-30 ימים גם אם לא הגעת לשבוע 32.

בנוסף, לרוב לא ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לנשים אשר נמצאות בשמירת הריון, או כאלו אשר הרופא המליץ כי לא יטוסו. כך גם במקרה של נשים הרות אשר סובלות ממחלה קיימת כלשהי או אשר נכנסו להריון באמצעות טיפולי פוריות.

בקיצור – יש לוודא כי את עומדת בכל התנאים שמציבה חברת הביטוח על מנת להבטיח כי הביטוח אכן יהיה תקף ותהיי מכוסה גם עבור סיבוכים אפשריים הקשורים להריון, בעת השהייה בחו"ל.

הריון

כיצד לבחור ביטוח נסיעות משתלם עבור נשים בהריון?

על מנת להשוות בצורה יעילה ומהירה בין ההצעות של חברות הביטוח השונות לפוליסות ביטוחי נסיעות לנשים הרות, מומלץ להשתמש בפלטפורמה ייעודית אשר מתמחה בדיוק בפעולה זו.

"שוק הביטוח" הוא אתר אשר מבצע השוואות מפורטות בין כל חברות הביטוח עבור ביטוחי נסיעות לחו"ל. בפלטפורמה תוכלי להזין את הפרטים את כל הפרטים הרלוונטים, את שבוע שבו את נמצאת, הגיל ותקופת הביטוח ולערוך השוואה מותאמת אישית לך ולבני משפחתך בין הצעות שונות של ביטוח נסיעות לחול בהריון

כך תבטיחי כי את עוברת על כל האופציות הפתוחות בפנייך, ואף מקבלת אותן מדורגות על פי מידת הכדאיות והאטרקטיביות של אותה הצעה.

שתהיה טיסה בטוחה ונעימה…

הריון
Jonathan Borba באתר PEXELS
דלקת חצוצרות
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים

המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים מתמחה במתן מידע בתחום גיניקולוגיה ורפואת נשים כל מה שרציתם לדעת על גיניקולוגיה ורפואת נשים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: