גניקולוג פרטי או מהקופה – איך בוחרים ומתי

גיניקולוגיה ורפואת נשים זה לא משחק! בחרי נכון –
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים!

כל אישה יודעת שגניקולוג הוא רופא שהיא חייבת להגיע אליו בשלב כזה או אחר בחייה. ישנן נשים שצריכות לפקוד את הגניקולוג מדי פרק זמן קצר ואילו אחרות כל פרקי זמן ארוכים, אך אין ספק כי בחייה של אישה, הגניקולוג מהווה רופא ששירותיו נדרשים מסיבות כאלה ואחרות. כמובן שכל אישה הייתה רוצה להגיע רק לגניקולוג אדיב, מקצועי ומנוסה, שמעבר לעובדה שיסייע לה בסיבה שבגינה הגיעה אליו, גם יהיה אנושי, קשוב, סבלני ואדיב. השאלה העולה היא האם כדאי לבחור גניקולוג פרטי או שמא כדאי לבחור בגניקולוג המציע את שירותיו דרך הקופה. במאמר הבא תקבלי את כל המידע.

גניקולוג פרטי או דרך הקופה- מה כדאי?

כאמור, כאשר זקוקים לשירותיו של רופא נשים מומלץ, השאלה הראשונה שעומדת על הפרק היא האם כדאי לבחור בגניקולוג דרך הקופה או בגניקולוג פרטי?

חשוב לזכור כי כאשר מדובר על בדיקת שגרה או כל נושא פעוט אחר, לרוב אין צורך לבחור בשירותיו של גניקולוג פרטי ובהחלט ניתן להסתפק בשירותיו של גניקולוג מהקופה. יחד עם זאת, אם מדובר על בדיקה חשובה שיש צורך לבצע אצל מומחה, בדיקה לא שגרתית כלשהי, אבחון של בעיה כלשהי שלא הצליחו לאבחן במסגרת הקופה, מעקב של הריון בסיכון או כל דבר אחר שדורש מומחיות, יחס אישי ועוד, אין ספק כי גניקולוג פרטי יהווה את הבחירה הטובה ביותר. גניקולוג פרטי יציע את השירות המקצועי ביותר בנושא הספציפי שבו אתם זקוקים לשירותיו ומעבר לכך, הזמן שהוא יקציב לכם עבור אבחון או טיפול או ביצוע בדיקה, יהיה הרבה יותר משמעותי מפרק הזמן שתקבלו דרך הקופה. ניתן לומר כי בחירת גניקולוג פרטי או דרך הקופה, צריכה להתבצע בהתאם לסוג הפנייה והאם ניתן לקבל מענה מספק דרך הקופה או שמא המענה שיתקבל דרך הקופה לא יהיה מספק.

כיצד תבחרי גניקולוג מומלץ?

בין אם מדובר על גניקולוג דרך הקופה ובין אם מדובר על גניקולוג פרטי, חשוב ביותר לבחור אותו בצורה נכונה. הנה כמה טיפים שיסייעו לך לבחור גניקולוג בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, בדקי האם מדובר על גניקולוג המומחה בתחום שבו את זקוקה לשירותיו. אם מדובר על ביצוע בדיקת סקר בהריון, בדקי אם מדובר על גניקולוג אשר יודע כיצד לבצע את הבדיקה, אם מדובר על הצורך במעקב אחר פוריות או ביצוע טיפולי פוריות, יש לבחור בגניקולוג המומחה בתחום ועוד.

מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא שיש לו שנות ניסיון רבות בתחום שלו וכי הוא סייע ללא מעט נשים בתחומים שונים.

דבר חשוב נוסף הוא כמובן לבחון את ההמלצות על הגניקולוג. ככל שיש יותר המלצות של נשים מרוצות על גניקולוג, כך ניתן להסיק כי מדובר על איש מקצוע שכדאי לבחור דווקא בו.

דבר נוסף הוא כמובן הזמינות של הגניקולוג וכן האדיבות, היחס האישי, ההקשבה והענקת התחושה הטובה ביותר לאישה המגיעה אליו.

אם את מחפשת גניקולוג מקצועי, מומחה ומומלץ, כדאי שתכירו את: מאגר הרופאים הגדול בישראל – ROFE   

קרדיט תמונה:freepik
דלקת חצוצרות
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים

המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים מתמחה במתן מידע בתחום גיניקולוגיה ורפואת נשים כל מה שרציתם לדעת על גיניקולוגיה ורפואת נשים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: