רשלנות רפואית בלידה

גיניקולוגיה ורפואת נשים זה לא משחק! בחרי נכון –
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים!

אחד מהרגעים הכי מרגשים בחייך יהיה הרגע בו את תדעי לראשונה כי את בהיריון. לאורך ההיריון תעברי המון רגעים מיוחדים, אך ההמתנה תהיה ללידה עצמה. כל אחת מקווה שתהיה לה לידה קלה, כזו שתעבור בשלום ללא תקלות מיוחדות. זה נכון שמבחינה סטטיסטית רוב הלידות עוברות בשלום, חלקן הגדול מתבצעות תוך זמן קצר למדי. אך אי אפשר להתעלם מהעובדה כי ישנם מקרים של רשלנות רפואית בלידה. מקרים בהם את תמצאי את עצמך בסכנה בגלל טעות או חוסר מקצועיות של הרופא המיילד. מה את צריכה לעשות במקרה של רשלנות רפואית בלידה? מדריך רשלנות רפואית נכתב על מנת לעשות לך סדר בכל סימני השאלה.

מהי רשלנות רפואית בלידה?

רשלנות רפואית באופן כללי היא שיקול דעת מוטעה או טעות בעת ביצוע פעולה רפואית מסוימת. בלידה מדובר על מצבים בהם הרופא המיילד אינו פועל בצורה הנכונה כפי שמצופה ממנו. בין אם מדובר על ניטור לא מדויק של העובר, רשלנות בעת ביצוע הלידה עצמה או קבלת החלטות חשובות בתזמון בעייתי. כל מקרה בו הרופא המיילד אינו עושה את אשר מוטל עליו יכול להיות מוגדר בתור רשלנות רפואית בלידה.

איך תדעי שמדובר על רשלנות רפואית?

בית החולים עשוי להתנער מהאשמות שתפני כלפיהם, בכל זאת הם לא ירצו להסתבך. את מבחינתך אמורה לדאוג לאינטרסים שלך, בטח אם במהלך הלידה התינוק נפגע. את יכולה להתייעץ עם מומחי רשלנות רפואית כדי שיגידו לך האם טענותייך מוצדקות. כבר עכשיו נוכל לספר לך כי ברוב המקרים יתברר כי מדובר על רשלנות לכל דבר ועניין. את מבחינתך אמורה לדאוג לאינטרסים שלך ולבריאותו של תינוקך, שום דבר אחר אינו אמור לעניין אותך.

מה עושים במקרה של רשלנות רפואית בלידה?

הכי חשוב לפעול בשום שכל, גם אם המצב נראה לך חמור ומורכב. תביעה רשלנות רפואית היא השלב הראשון שאמור לאפשר לך להשיג את אשר מגיע לך. התביעה תאפשר לך לקבל סכום כסף בהתאם לחומרת הפגיעה, בו בזמן המעורבים במעשה יהיו חשופים לתביעה אישית. תזכרי כי לצד הרצון להשיג סכום של כסף לשיקום רפואי, ישנו צורך גם לעשות צדק. הרופא שהתרשל בעבודתו אינו אמור להיות מיילד ולא צריך לקבל עוד נשים הריוניות נוספות.

איך מגיעים תביעת רשלנות רפואית בלידה?

אין לך מושג איך מגישים תביעת רשלנות רפואית? אנו מבינים כי מדובר על צעד משמעותי שמביא איתו המון בלבול. תביעת רשלנות רפואית צריכה להיעשות רק לאחר שאוספים את כל המסמכים המעידים עליה. מבחינתך את צריכה לדעת כי לא יהיה ספק כי אכן בוצעה רשלנות רפואית בעת הלידה עצמה. בו בזמן יהיה עלייך לדעת אל מי לפנות ואיך לשלוח את כל המסמכים כפי שנדרש. להסבר מפורט כיצד מגישים תביעה היכנסי לאתר, ותוכלי להשיג במהרה את אשר מגיע לך.

קרדיט תמונה: freepik
דלקת חצוצרות
המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים

המרכז לגיניקולוגיה ורפואת נשים מתמחה במתן מידע בתחום גיניקולוגיה ורפואת נשים כל מה שרציתם לדעת על גיניקולוגיה ורפואת נשים. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: